[Fanda] Formátování textu - praktický příklad

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Neděle Srpen 10 00:29:20 CEST 2008

Zdravím, souhlasím, navíc zbytkaři si můžou pomoci i tím, že si
velikost okna editoru pro čtení mohou upravit dle libosti a text se
sám přizpůsobí. Takto to dělám například v chatu Skype. Mirek