[Fanda] Formátování textu - praktický příklad

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Srpen 10 00:20:38 CEST 2008

Dobrý den,

ještě dodám, že půvab textových souborý s nezalomenými odstavci tkví v
tom, že editor či prohlížeč textů je schopen si odstavce zalomit tak,
aby optimálně využívaly daný prostor. Čili uživatelé velkých monitorů
budou mít při dané velikosti písma řádky z větším počtem znaků než
uživatelé chytrých mobilů, ale nidky nedojde k tomu, aby byly odstavce
střapaté tak, jak to bylo v předchozí zprávě ukázáno.

Zdraví

TomVal