[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Srpen 9 22:51:25 CEST 2008

Nevím, jak Vám mám vysvětlit, jaký je rozdíl mezi pevným a nepevným
řádkem. Jde o zalamování řádků? Pokud ano, dám tedy další příklad.

Toto je zalomené.
Toto je zalomené.
Toto je zalomené.
Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. Toto je nezalomené. A tak dále, stále nezalomené.

Mirek