[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Srpen 9 21:28:13 CEST 2008

Zdravím, ono to vysvětlit jde, ale aby to taky ten nevidomý na druhém
konci pochopil. Dám tedy příklad já. Když má každý řádek dejme tomu,
35 znaků a ne více, tak se nám to čte dobře, protože nemusíme kroutit
hlavou sem a tam jako drůbež, nebo stále posouvat v pravo a doleva
fokus zvětšovacího software. Má-li však text znaků na řádek více, a u
nezrakově znevýhodněných lidí, co posílají maily ze standardně
nastaveného klienta, je to běžné, tak zabere každý řádek 73 - 80
znaků. To aby se člověk ukroutil hlavou či prsty na klávesnici nebo
stále manipuloval s myší. Ta manipulace s texty s dlouhými řádky je
otravná a unavující. Mirek