[Fanda] kde se dá stáhnout demo hlasu Eliška

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Srpen 9 17:54:40 CEST 2008

Ahoj, já jsem zase nezachytil, čím je demo omezeno. Omlouvám se, ale
maily ctu nouzove na pocketu PC ztroskotalo a tukam stylusem do
displeye. Mimochodem na gmaillu je to vyborny, zformatuje to pro
mobily, ale například do google kalendáře se nepodíváte. Tak stručně
zatím ahoj všichni a díky za reply. Miloš