[Fanda] eštešpinavé skype, prosím pomôžte

Sobota Srpen 9 14:43:21 CEST 2008

Ahojte,
tak si odpovedám sám, pomohlo, keď som skype celé odinštaloval, vypratal ho
z registrov (a že tam teda bolo bordelu), nainštaloval nanovo a zatiaľ je
traffic v pohode, budem to ale oveľa prísnejšie sledovať.
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 09, 2008 11:48 AM
Subject: [Fanda] špinavé skype, prosím pomôžte

Ahojte,
prepáčte za trocha hanlivý predmet, ale doposiaľ som nebral tak celkom vážne
články na tému prečo nepoužívať skype, doteraz neboli žiadne problémy.
Pred pár dňami som si náhodou pozrel štatistiku prenesených dát u providera
a zistil som, že už mám takmer celý mesačný limit dát fuč. šťastie inak, že
som tak urobil, inak neviem, čo by bolo do konca mesiaca. Ale nechcel som
dopredu obviňovať a tak som si počkal na víkend. Mám tu betaverziu počítadla
dát od števa, ktorý už urobil nejeden super program a ak raz toto uzrie
svetlo sveta, tiež to bude pecka, ale čo je dôležité, len čo zapnem skype,
začnú sa odomňa odosielať veľké množstvá dát. Prijímať tiež, ale hlavne
posielať. Akonáhle sa odhlásim, dátová prevádzka prestane. ROvnako ak som na
inom skype konte, prípadne si prehodím iného poskytovateľa dsl pripojenia
(mám kamoškine konto). Len čo sa však prihlásim od svojho poskytovateľa (ip
adresy prideľuje, takže nieje stále rovnaká) a iba na svoje konto, dáta zasa
začnú tiecť naplno. Ešteže víkendy niesú spoplatnené.
Možno je super vec, ako skype funguje, ale podľa mňa ak už niekto musí robiť
ústredňu iným užívateľom, malo by sa tak diať aspoň dobrovoľne, no a nie
stále ten istý človek. keby nemám dáta spoplatňované, tak je mi to jedno.
Nemáte niekto nejaké riešenie, počul som, že by mohla ísť funkcia supernoda
v registroch nejako vypnúť, proste ako to vyriešiť bez toho, aby som celé
skype neposlal do horúcich krajín?
s vďakou Peťo

http://www.eset.sk