[Fanda] Co takhle si radsi dat jednu Plzen? bylo: Přestřelil jsem

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 9 07:26:39 CEST 2008

Zdravím,

lidi, nechtěli byste si jít dělat kraviny a vykecávat blbosti někam
jinam???!!!
Jeden den jsem si nekontroloval poštu a mám na Fandě přes 50 e-mailů, z
toho cca 90% šrotu, co je
víceméně e-maily v podobě chatů jako na icq.
Fakt je to zoufalost, kravinky, pitominky, tenhle si myslí to, druhý
zase ono, třetího zase bolela palica jako sviňa, asi si tu znepřátelím dost
lidí, ale fakt si tu připadám jak na chatu v nějakém irc kanále, různé
jednověté odpovědi/souhlasi atd. atd.
A úplným vrcholem je tento e-mail, na který jsem dal reply. Nejsem kazatel
moralista, ani žádný purista bojovník za čistotu :D na to dlabu, ale čeho
je moc, toho je příliš.
Nevím totiž, jaký e-mail bude jen prázdné žvanění a v jakém se skutečně
něco dozvím, načež zjistím, že jsem zabil 20 minut času čtením šrotu,
protože nevím, co za přečtení stojí a co ne.
Tak bych navrhoval značit předměty alespoň slovem "plkání" nebo "žvanění"
nebo cokoli, aby člověk věděl, co má rovnou mazat a co si přečíst.
Také to má neblahý efekt na dotazy, které v té záplavě odpadu dočista
zapadnou.
Rozhodně tímto nechci zasahovat do kompetencí Káji, který podle mě už na to
rezignoval :o) Spíše to berte jako mou žádost či prosbu, každý nemá čas
číst tři tuny šrotu a osobně zabarvených reakcí. Nebo alespoň by stálo za
řeč značit předměty slovy "plkání" či "žvanění"...
Díky a s přátelským pozdravem resp. blind-friendly pozdravem
Vítek