[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Srpen 8 14:16:08 CEST 2008

Dobrý den,

máte-li zbytek zraku, tak to jistě posoudíte sám, pokud jste úplně
nevidomý a nepoužíváte braillský řádek, tak by to bylo poměrně pracné
vysvětlování bez záruky, že by bylo pochopeno.

TomVal