[Fanda] Eliska a cena + slovnik

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Srpen 8 13:34:15 CEST 2008

Zdravím,

vzhledem k tomu, že nejspíš ten hlas ještě vyvíjejí a také vzhledem k počtu
různých nesrovnalostí ve výslovnosti, hláskování určitých slov, vyslovování
konců slov s ...dia měkce a nikoli tvrdě, přehnaných aspirací na začátcích
s na písmenu "h", občasnému nedokonalému vyslovování písmene "r" a prostě
četných fonetických nedostatků se mě to zdá jako silně přemrštěná cena,
určitě bych 12,2 litrů za to nedal.
Ve své podstatě je to dobrý hlas, nicméně ještě ve stádiu takového
polotovaru.
V příloze posílám lexikální slovník, do kterého jsem naházel podle mě ta
nejzákladnější terminologická označení, samozřejmě chybí zde toho daleko,
daleko více.
cesta: c:\documents and settings\uživatel\application data\acapela
group\hw2l\user lexicons\...
Zde zaměníme v příloze poslaní
eliska22k.dic
Je nutno zobrazit i zkryté soubory pro documents and settings, díky Peťovi
Nedorostovi za cestu...
s pozdravem
Vítek