[Fanda] Zvuky pod windows

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pátek Srpen 8 12:37:55 CEST 2008

Zdravím vás fandové. Malá omluva. Jednu odpověď jsem tenkrát na dotaz
dostal, ale neuuměl jsem ji provést. Důvodem bylo, že místo položka mi bylo,
abych hledal kartu schéma. Tu jsem najít nemohl, protože šlo o položku. A tu
jsem pak opravdu našel, ale vše bylo v pořádku. Nastavení bylo na nové
schéma, které bylo taky v pořádku. Tak že v tom to není. Jinak pro doplnění:
zkoušel jsem si přehrát v nastavování zvuků některý z nich a zvuk se ozval.
Zvuky tam jsou tak jak mají být, jen se nespustí tam kde mají. Či spíše
vůbec. A to je vše. Tak tedy budu Čekat na odpovědi s počítačem, který je v
tom stavu bez zvuků, abych mohl reagovat na mnou popsaný stav. Zdravím, A.
Blažek.řečeno