[Fanda] Zvuky pod windows.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Pátek Srpen 8 12:20:25 CEST 2008

Zdravím vás Fandové. už jednou jsem to zkoušel. Nikdo mi neodpověděl a tak
to skusím znova. Po startu, kterému předcházelo úplné odpojení počítače od
sítě před bouřkou, se neozvaly nastavené zvuky. Když jsem to před časem
konzultoval s panem Jungmannem, ptal se na tyto věci: Jestli pracuje
winmenu - odpovídám, ano, Další otázka byla - jestli v tomto stavu pracuje
vestavěná či jiná zvuková karta? - Odpovídám, že pracuje jiná karta, protože
ta vestavěná byla již firmou Galop úmyslně odpojena a to vydrželo i v tomto
stavu bez zvuků. Jenže pan jungmann není v těchto týdnech přítomen, skusím
to znovu v tomto fóru konference Fanda. Po restartu se mi vždy všechny zvuky
obnoví a vše funguje tak jak má. V této chvíli jsem bez zvuků, nerestartuji
a budu čekat co mi kdo poradíte. Pokud ano, raďte mi co nejpodrobněji, jsem
začátečník a na postupu bude hodně záležet. A jestli neodpoví nikdo, co se
dá dělat. Těm co se pokusí moc děkuji. A Blažek.