[Fanda] Formátování textu (Re: Eliska je tu!!!)

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Pátek Srpen 8 11:18:37 CEST 2008

Dobrý den,

a to je důvod, proč nemám rád enter jako konec řádku. Jasně, v době
nevýkonných počítačů a monitorů s textovým režimem to tolik nevadilo,
ale dnes je Enter chápaný jako konec odstavce, pro tvrdý konec řádku má
např. HTML samostatný tag. Navíc pokud si slabozraký zvětší písmo, tak
vypadá natvrdo zařádkovaný text strašně a špatně se to čte.

Zdraví

TomVal