[Fanda] Klangoplayer a nazvy souboru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 7 22:55:27 CEST 2008

Ahoj fandové. Jde nějak udělat, aby Klangoplayer u názvů souborů v otevřeném playlistu četl víc než jednu informaci? Když otevřu nějaký soubor, kde tagy obsahují nějaké informace, např. číslo tracku, interpreta, název atd. Tak on mi přečte jen název a podle mě by to měl zobrazit jako Winamp, který z těch mnoha informací v titulku přehrávané skladby zobrazí ty v tom okamžiku nejdůležitější a to číslo skladby, interpreta a název. Informace jsou ve správných políčcích, na doplňování používám MP3tag, takže to by snad Klangoplayeru nemělo vadit. Zdraví Michal.