[Fanda] Pri kopirovani do schranky Jaws nevyslovi...

Ladislav Száraz lacis1 na orangemail.sk
Pátek Srpen 8 02:43:03 CEST 2008

Zdravím vás fandovia!

Od včera mám tento problém: Ak chcem skopírovať do schránky text alebo súbor, po stlačení kláves ctrl +C mi Jaws nezahlási "skopírované do schránky" a ani pri vystrihnutí ctrl +x Jaws nič nepovie. Neviem čím sa to mohlo zmeniť a ani ako to vrátiť do pôvodného stavu. Ak mi budete vedieť poradiť, budem rád.
Viem, že sa tento problém pred časom riešil tu alebo na konferencii Jaws, ale nedostal som sa k tomu aby som to vyhľadal v archíve a rád by som to čonajskôr vyriešil. Prosím nekameňujte ma za to...!
Za rady vopred ďakujem.

Ladislav Száraz