[Fanda] agent benx názory

smoulaladisek na seznam.cz smoulaladisek na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 16:27:18 CEST 2008

zdravim fandy
nevim jak vy ale čekal jsem od toho trochu více
přeci jen není namluvená používá se tedy screenreader
z místností se dá odejít až po splnění ukolu což není zrovna
nejlepší když by mohl člověk odejít i bez splnění ukolu bylo by to
asi oněco lepší přeci jen jsem neviděl žádjnou textovku která by byla
takhle řešena ale je pravda že sem zatim toho moc nehrál
a co vy nato říkáte zdravím všechny ladísek
ps zatim jsem ji nedohrál ale jedno vím jistě  dám to klukám na škole ať se
kouknou jak se i vcelku dobrá hra dá skazit ale musím říci že je vidět snaha
něco udělat my teď se chystáme také něco malého udělat takže až to bude dám
vědět zatím je to jen na papíře (respektivě v dokumenu word)