[Fanda] Dvě podobné položky v nástrojích

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 14:42:18 CEST 2008

Ahoj fandové,

po nekonečně dlouhé době jsem zjistil, že v Outlook Expressu existují dvě
položky, které se mohou jevit naprosto stejné.

Jde o položku - Pravidla pro zprávy a o položku - Vytvoření pravidla ze
zprávy.

Dlouho mi to vrtalo hlavou, ale včera jsem zkusil funkčnost jedné i druhé
položky.

V prvním případě - pravidla pro zprávy - se mi nepodařilo žádné z pravidel
vytvořit, a v druhém případě - vytvoření pravidla ze zprávy - se mi jich
podařilo vytvořit několik.

Všechna pravidla, která jsem si vytvořiol, se uložila do položky - Pravidla
pro zprávy.

Obě položky jsou v menu nástroje.

Omlouvám se za poněkud možná šroubovaný popis.

Tohle jsem napsal proto, aby si to mohl vyzkoušet někdo, kdo tápe stejně,
jako jsem tápal já.

Jarek