[Fanda] vyslovnost Elisky, bylo: Eliska je tu!!!

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Srpen 7 13:37:15 CEST 2008

Zdravím,

kromě čísel mě dost vadí delší pauzy za interpunkčními znaménky, což poměrně
značnou měrou zpomaluje mluvený projev.
Dále např. slovo žvanění čte jako čvanění, slovo
vrch
vyslovuje jako
vé er cé há
a další.
Abych si ale nestěžoval, je zde lexicon manager, kde se dají tato slova
upravovat jako např. slovo
group
přečíst jako
grúp
atd.
Potíž je, že ve fonetické výslovnosti se upravovat nedá ani v kontextovém
ani aplikačním menu resp. se dá pouze šipkami pohybovat po fonetických
abbreviations, ale upravovat či přidávat další se zde přímo nedají. Lze to
pouze prostřednictvím add words ve všeobecném lexicon manageru.
S těmi čísly  by to mohlo být na tomtéž místě, nicméně taktéž to nelze
upravovat. Také nějak zkrátit zbytečně dlouhé pauzy po interpunkcích.
Víte někdo, jak na to?
s pozdravem
Vítek