[Fanda] hra agent benx

giebisch karel giebisch na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 13:37:30 CEST 2008

ještě dodávám, jde o úpravu, přidal jsem pár nových zvuků.
----- Original Message -----
From: "giebisch karel" <giebisch na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 07, 2008 1:24 PM
Subject: [Fanda] hra agent benx

zdravím fandové. určitě si ještě pamatujete, jak jsem psal, že jsem vytvořil
frévarovou hru agenta benxe. někteří z vás už tuto první verzi první díl
dohráli, a možná byjste si tuto hru chtěli ještě někdo vyzkoušet. Pro
zájemce zasílám odkaz, kde se dá hra stáhnout.
Tato hra je vytvořena v dsa editoru, vekterém byly vytvořeny hry i vězeň
číslo 163 a hra horká vřídla quilidaru.
Tato hra je napínavá, né tak jak pronásledování Marka Petersvooda, ale je
též dobrá.
Pronásledování Marka Petersvooda je druhý díl této hry, který právě
vytvářím.
snad vám touto hrou spříjemním den.
http://uloz.to/641188/agent benx.exe

Karel Giebisch.