[Fanda] Problemy s Eliskou

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Čtvrtek Srpen 7 13:36:12 CEST 2008

Dobrý deň,

miroslavazavodna na seznam.cz  wrote:
> včera jsem si nainstalovala Elišku a vše bylo v pořádku až do doby, kdy
> jsem si ji kromě NVDA chtěla nastavit i ve Winmonitoru. =Uplně změnila
> nastavení reproduktorů, myslela jsem, že pomůže restart, ale nepomohl.
> Reproduktory jsem nakonec snad nastavila, ale když jsem si v NVDA chtěla
> znovu nastavit sapi5, NVDA mi hlásí, že nastavení hlasového výstupu
> Sapi5 selhalo. Nejde nastavit žádný kromě E-speak, ten chvála bohu
> funguje. Ve WM mi funguje i Zuzana a Daniel, ale Eliška prostě zmizla a
> s NVDA hlasáky měnit nejdou. Víte někdo, prosím, co s tím?
Môžete prosim vás ešte skúsiť ktoré hlasy môžete úspešne vybrať v
ovládacom panely program speech?
Ak všetko tam funguje a stále máte problém aktivovať sapi5 hlasy s NVDA,
môžete skúsiť spustiť NVDA na skúšku s predvolenými nastaveniami.
Urobíte to tak, že súbor nvda.nini z jeho inštalačného adresára si
niekde zazálohujete a z originálneho umiestnenia ho vymažete.
Tiež z akcie, kedy sa nepodarí spustiť v NVDA hlasový výstup sapi5
môžete skúsiť vyrobiť log, aby sme mohli skúsiť zistiť, kde presne to
viazne.
Na to aby ste vyrobili nvda.log:
1) spsutite NVDA,
2) skúste zopakovať chybu,
3) z NVDA ponuky vyberte v menu nástroje položku zobraziť log,
4) v okne zobraziť log môžete vidieť celý záznam, ktorý môžete buď
skopírovať alebo z panela ponúk v tom okne rovno aj uložiť.

PV