[Fanda] hra agent benx

giebisch karel giebisch na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 13:24:23 CEST 2008

zdravím fandové. určitě si ještě pamatujete, jak jsem psal, že jsem vytvořil frévarovou hru agenta benxe. někteří z vás už tuto první verzi první díl dohráli, a možná byjste si tuto hru chtěli ještě někdo vyzkoušet. Pro zájemce zasílám odkaz, kde se dá hra stáhnout.
Tato hra je vytvořena v dsa editoru, vekterém byly vytvořeny hry i vězeň číslo 163 a hra horká vřídla quilidaru.
Tato hra je napínavá, né tak jak pronásledování Marka Petersvooda, ale je též dobrá.
Pronásledování Marka Petersvooda je druhý díl této hry, který právě vytvářím.
snad vám touto hrou spříjemním den.
http://uloz.to/641188/agent benx.exe

Karel Giebisch.