[Fanda] Problemy s Eliskou

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 7 11:03:04 CEST 2008

Dobrý den,
včera jsem si nainstalovala Elišku a vše bylo v pořádku až do doby, kdy jsem
si ji kromě     NVDA chtěla nastavit i ve Winmonitoru. =Uplně změnila
nastavení reproduktorů, myslela jsem, že pomůže restart, ale nepomohl.
Reproduktory jsem nakonec snad nastavila, ale když jsem si v NVDA chtěla
znovu nastavit sapi5, NVDA mi hlásí, že nastavení hlasového výstupu Sapi5
selhalo. Nejde nastavit žádný kromě E-speak, ten chvála bohu funguje. Ve WM
mi funguje i Zuzana a Daniel, ale Eliška prostě zmizla a s NVDA hlasáky
měnit nejdou. Víte někdo, prosím, co s tím? Za radu budu vděčná.
Díky a hezký den.
   Mirka