[Fanda] dotaz k firefoxu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Srpen 6 20:21:33 CEST 2008

Dobrý den,

ony se dokončují, ale ne tím způsobem, jak to dělá Internet Explorer
nebo starší Firefoxy. V momentě, jak začnete vepisovat adresu, se
rozbalí seznam ukazující možná doplnění adresy. Takže až budete příště
nějakou adresu vepisovat, zkuste napsat jenom její část a pak dát šipku
dolů - třeba tam najdete něco užitečného.

Zdraví

TomVal