[Fanda] Eliska je tu!!!

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Středa Srpen 6 12:50:49 CEST 2008

Dobrý deň,

David Novák  wrote:
> mě to nejde ani v internetu exploler ani v mozile. mám ie verze 7. tak
> Včem může být problém prosim poraďte.
Ak prehliadač dokáže prehrávať wav súbory, nemal by to byť problém. U
mňa bez problémov vo Mozilla firefox aj IE6.
Vo firefoxe môžete zistiť či máte príslušný plugin tak, že otvoríte z
menu nástroje dialóg doplnky a v dialógu v zozname prejdete na poslednú
položku "Zásuvné moduly" a tam si overíte, či máte nejaký doplnok, ktorý
by dokázal prehrávať wav súbory. Ja mám napr. quicktime plugin alebo aj
windows media player plugin.
Zvuk je možné hoci aj stiahnúť a prehrať ak si dokážete adresu ručne
získať zo zdrojového kódu stránky. Vždy sa to samozrejme mení, ale len
pre ilustráciu uvádzam, ja som si môj zvuk mohol stiahnúť z:
http://www.acapela-group.com/Download/sound/1218019811_1396.wav

PV