[Fanda] problemy s update na starsich verziach Nodu

Měchura Milan miechura na unss.sk
Středa Srpen 6 11:43:16 CEST 2008

Mňa len prekvapilo, keď si verzia 2.7 ťahala v pondelok aktualizáciu o
veľkosti viac ako 12 MByte

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "Boženka Gogoľáková" <gogolakova na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2008 11:22 AM
Subject: [Fanda] problemy s update na starsich verziach Nodu

Ahojte,
od minulého týždňa som zaznamenala, že sa mi nesťahuje Update databáz ku
verzii Nod32 verzia 2.5/2.7.
Tieto dvojkové verzie, či už bežia na starších či novších systémoch majú od
minulého týždňa problém s aktualizáciou, nie je to moja domnienka, práve som
hovorila s technickou podporou z Esetu. Na odstránení problému sa pracuje.
Trojkové rady Nod32 sa aktualizujú správne. Treba skúšať viac krát ťahať
databázy, nepanikárte ako ja včera, problém by sa mal vyriešiť v blízkej
dobe.
Božka
Icq. 215367859
Skype: boziatko