[Fanda] Eliska je tu!!!

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Středa Srpen 6 11:21:57 CEST 2008

Zdravim fandy.
Rád bych také hlas Eliška vyskoušel ale nemohu ji ze stránek které posílal
Tomáš Hromádka stáhnout, protože stránky jsou v angličtině. A Tomáš posílal
dva otkazy nějaký infovox a balíček eliška. Prosil bych kdo by mi neposlal
přímý odkaz ke stažení nebo kam mám natom odkazu kliknout jak u toho infovox
tak u toho druhého odkazu. moc díky.
David Novák
----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2008 12:41 AM
Subject: [Fanda] Eliska je tu!!!

Zdarec lidi. Dostalo se mi do ruky demo nového hlasu od Acapely. Jmenuje se
Eliška a zní doooost dobře, proto posílám odkazy ke stažení, abyste to
všichni mohli vyzkoušet a porovnat se Zuzanou od Nuance. Obě mají chyby, ale
Eliška aspoň nemutuje. :-D
Je třeba nainstalovat oba soubory, nejprve soubor Infovox a poté hlasový
balíček Eliška.
Po instalaci se vám Eliška objeví jako Sapi 4 i 5 hlas ve vašich
screenreaderech.
1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci Infovox Desktop:
http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=96
2. Stáhněte a nainstalujte hlasový balíček Eliška:

http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=98
Tom

Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - http://www.avg.cz
Verze: 8.0.138 / Virová báze: 270.5.12/1594 - Datum vydání: 5.8.2008 21:49