[Fanda] Eliska je tu!!!

Lukáš Vámoš lvamos na seznam.cz
Středa Srpen 6 08:21:58 CEST 2008

ahoj lidi,
jsem taky mezi těmi, kdo si Elišku ještě v jednu hodinu v noci stahovali a
testovali.
a přiznám se, že se mi opravdu hodně zamlouvá. Má mnohem přirozenější hlas
než Zuzana, intonuje pěkně, takže když jsem si od ní nechal číst 451 stupňů
Fahrenhaita, nechal jsem se unést a zdálo se mi to téměř jako od člověka.
Samozřejmě chyby tu jsou. Při  vyšší rychlosti mluvení začíná taky trochu
mutovat.
Pokud jde o Zuzanu, tak
jsem jí byl mimořádně nadšen a to na základě ukázky z netu. Vzal jsem si jí
zároveň s Jawsem, ale když jsem jí pak doma vyzkoušel, nemohl jsem věřit
vlastním uším.
Nicméně jsem si jistý, že počínajě Zuzanou začíná nová éra vývoje
syntetizérů.
Začínají znít mnohem přirozeněji.