[Fanda] Eliska je tu!!!

Středa Srpen 6 07:31:41 CEST 2008

Zdravím,
tak opravdu jsem mile překvapený, na procesoru core2 duo t7500 2,2 ghz má
Eliška poměrně výbornou odezvu, oproti Zuzaně určitě lepší, tu jsem viděl
právě na stroji s touto konfigurací. Takže super, jsem zvědavý, který
distributor se toho ujme, také na cenu hlasu. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2008 12:41 AM
Subject: [Fanda] Eliska je tu!!!

Zdarec lidi. Dostalo se mi do ruky demo nového hlasu od Acapely. Jmenuje se
Eliška a zní doooost dobře, proto posílám odkazy ke stažení, abyste to
všichni mohli vyzkoušet a porovnat se Zuzanou od Nuance. Obě mají chyby, ale
Eliška aspoň nemutuje. :-D
Je třeba nainstalovat oba soubory, nejprve soubor Infovox a poté hlasový
balíček Eliška.
Po instalaci se vám Eliška objeví jako Sapi 4 i 5 hlas ve vašich
screenreaderech.
1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci Infovox Desktop:
http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=96
2. Stáhněte a nainstalujte hlasový balíček Eliška:

http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=98
Tom