[Fanda] Eliska je tu!!!

Vítek tapin na wo.cz
Středa Srpen 6 06:33:49 CEST 2008

Zdravím,

chci se zeptat, než si to dám na komp, jakou to má odezvu prosím? Mám na
mysli dobu mezi stiskem klávesnice a hlasovou doprovodnou odezvou k právě
uhozeneému písmenu/příkazu atd. Vím, že Zuzka byla v tomto lemrovatější
trošku, tak jak je na tom Eliška?
Na buketu procesor 2,2GB, ram 2MB...
díky a s pozdravem
Vítek
----- Original Message -----
From: Tomáš Hromádka <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2008 12:41 AM
Subject: [Fanda] Eliska je tu!!!

Zdarec lidi. Dostalo se mi do ruky demo nového hlasu od Acapely. Jmenuje se
Eliška a zní doooost dobře, proto posílám odkazy ke stažení, abyste to
všichni mohli vyzkoušet a porovnat se Zuzanou od Nuance. Obě mají chyby,
ale Eliška aspoň nemutuje. :-D
Je třeba nainstalovat oba soubory, nejprve soubor Infovox a poté hlasový
balíček Eliška.
Po instalaci se vám Eliška objeví jako Sapi 4 i 5 hlas ve vašich
screenreaderech.
1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci Infovox Desktop:
http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=96
2. Stáhněte a nainstalujte hlasový balíček Eliška:

http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=98
Tom