[Fanda] Eliska je tu!!!

Pavel ondra pavelond na tiscali.cz
Středa Srpen 6 05:43:27 CEST 2008

Tak už zuřivě testuji, mám zvláštní pocit, zdá se mi jako by ten hlas byl i
o dost lepší, než zuzana. Jen mě
trochu štve, že v jawsu neříká některé výrazy česky, jde třeba o interpunkce
apod. Nebo místo slova nic, když je prázdný řádek říká blank.
Jinak třeba na čtení knih by to mohl být docela dobrý hlas.----- Original
Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 06, 2008 12:41 AM
Subject: [Fanda] Eliska je tu!!!

Zdarec lidi. Dostalo se mi do ruky demo nového hlasu od Acapely. Jmenuje se
Eliška a zní doooost dobře, proto posílám odkazy ke stažení, abyste to
všichni mohli vyzkoušet a porovnat se Zuzanou od Nuance. Obě mají chyby, ale
Eliška aspoň nemutuje. :-D
Je třeba nainstalovat oba soubory, nejprve soubor Infovox a poté hlasový
balíček Eliška.
Po instalaci se vám Eliška objeví jako Sapi 4 i 5 hlas ve vašich
screenreaderech.
1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci Infovox Desktop:
http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=96
2. Stáhněte a nainstalujte hlasový balíček Eliška:

http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=98
Tom