[Fanda] Eliska je tu!!!

miroslavazavodna na seznam.cz miroslavazavodna na seznam.cz
Středa Srpen 6 01:08:04 CEST 2008

Dobrý den,
chtěla bych se jen zeptat, když jde o demoverzi, jak dlouho mi bude
fungovat? Asi je to pro někoho hloupá otázka, ale nerada bych pak měla
problémy při odinstalaci.
Hezký den všem přeje
      Mirka

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 6. srpna 2008 0:41
Předmět: [Fanda] Eliska je tu!!!

Zdarec lidi. Dostalo se mi do ruky demo nového hlasu od Acapely. Jmenuje se
Eliška a zní doooost dobře, proto posílám odkazy ke stažení, abyste to
všichni mohli vyzkoušet a porovnat se Zuzanou od Nuance. Obě mají chyby, ale
Eliška aspoň nemutuje. :-D
Je třeba nainstalovat oba soubory, nejprve soubor Infovox a poté hlasový
balíček Eliška.
Po instalaci se vám Eliška objeví jako Sapi 4 i 5 hlas ve vašich
screenreaderech.
1. Stáhněte a nainstalujte aplikaci Infovox Desktop:
http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=96
2. Stáhněte a nainstalujte hlasový balíček Eliška:

http://www.acapela-group.com/FDownload2.php?FId=98
Tom