[Fanda] jak zaregistrovať hlas Robert do Espeaku

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Srpen 5 22:02:26 CEST 2008

Ahoj,

Ladislav Csepi  wrote:
> Bolo by v tvojich silách vyhotoviť verziu espeaku, ktorá by automaticky
> registrovala všetky možné hlasy a jazyky, ktoré Espeak obsahuje? Určite by
> to bol nemalý inštalačný balík, ale užívateľ by mal všetko, čo mu Espeak
> môže ponúknuť. Napr. by som uvýtal tiež Maďarské hlasy a tak...
Tak čo do veľkosti by to nebolo vôbec väčšie, pretože espeak obsahuje
všetky hlasy, inštalátor to ale umožní vybrať, si predstav, že by si mal
viac než 20 hlasov, k tomu ešte pre každý hlas asi 10 variantov, tak v
zozname mať 200 sapi5 hlasov by asi nebolo to pravé orechové. Možno by
som ale mohol urobiť niečo také, čo by umožnilo nainštalovať hlasy podľa
ľubovôle, teda nie len 6 ale koľko chceš (nie ale zas 200).

PV