[Fanda] jak zaregistrovať hlas Robert do Espeaku

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Srpen 5 18:58:03 CEST 2008

Bolo by v tvojich silách vyhotoviť verziu espeaku, ktorá by automaticky
registrovala všetky možné hlasy a jazyky, ktoré Espeak obsahuje? Určite by
to bol nemalý inštalačný balík, ale užívateľ by mal všetko, čo mu Espeak
môže ponúknuť. Napr. by som uvýtal tiež Maďarské hlasy a tak... Dik - L

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz]On Behalf Of Peter Vágner
Sent: Tuesday, August 05, 2008 2:07 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] jak zaregistrovať hlas Robert do Espeaku

Ahoj,

Ladislav Csepi  wrote:
> U Nvda sa mi páči hlas robert a chcel by som si ho nainštalovať i do sapi
5 Espeaku. Aké číslo napísať do kolonky kam sa zadávajú hlasy pri inštalácii
Espeaku?
Tak je to trošku zložitejšie, pretože varianty z NVDA nie sú všetky v
distribúcii samotného espeaku.
Je teda najprv treba do priečinka C:\Program
Files\eSpeak\espeak-data\voices\!v\
nahrať súbor robert, spustiť inštaláciu espeak a pri výbere hlasou pre
sapi verziu vložiť do jedného z 6 editačných polí napr. sk+robert ak
chceme mať slovenský hlas s variantom robert.
Tento postup je univerzálny, pretože je možné nakopírovať kotý koľvek z
variantov a takto ho pri inštalácii zvoliť.
V prílohe posielam tiež vzorový súbor, ktorý do registry vloží ďalší
shlas konkrétne slovenský hlas s variantom robert. Pred použitím je ale
treba mať súbor robert už skopírovaný na správnom mieste.

PV

http://www.eset.sk