[Fanda] MyText

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Úterý Srpen 5 11:15:59 CEST 2008

Ahoj,
ale pod pojmem "trojrozměrný" se nerozumí pouze grafická stránka věci,
nýbrž celkový (řekněme prostor), v němž se hráč pohybuje - ve výsledku
to bude úplně stejné, jako kdybychom psali hru s grafikou - jen na
daných místech zdrojáku nepoužijeme metody tříd starajících se o
grafiku.

M*

--
Martin Sukaný