[Fanda] Prosba pre neúspešných sťahovačov

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Srpen 5 00:01:18 CEST 2008

   Dobrý večer priatelia!

  Tento mail je určený všetkým tým, ktorí sa pokúšali kedykoľvek v minulosti sťahovať súbory z môjho webu a mali s tým problém. Na základe aj dnešných avíz vás všetkých som opäť kontaktoval admina a práve som obdržal odpoveď, že boli urobené nejaké ďlašie zmeny v konfigurácii servera.
  Mohli by ste prosím Vás, Vy, ktorým to dnes nešlo stiahnuť , urobiť test, pokúsiť sa stiahnuť súbor ešte raz a napísať mi súkromne na adresu
stefan.kiss na nextra.sk
  ak ste zaznamenali rozdiel, teda že Vám to predtým nešlo a teraz áno? Ide mi o to, aby sme spolu s adminom našli chybu a pre budúcnosť ju zlikvidovali.

  Píšte prosím, len súkromne!!!!!

  S vďakou

      štefan Kiss