[Fanda] Filezila a dns-adresa

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 4 20:24:59 CEST 2008

Dobrý večer,

Lukáš Vámoš  wrote:
> začal jsem používat filezilu a slyšel jsem, že si můžu na webu
> no-ip.com
> zaregistrovat doménu druhého řádu a používat tak dns-adresu pro svoje
> eftýpko.
> Jak na to? Mám trochu problém se na těch stránkách vyznat, kde přesně
> tam ta registrace je?
Neviem ako s no-ip.com, už som to dávno nepoužil, ale na webe
http://dyndns.org tiež ponúkajú takéto služby.
Nedávno som pre kamaráta zosmolil nejaké inštrukcie na rýchlo, tak možno
sa budú hodiť.

otvoriť http://www.dyndns.org
a tam odkaz
Create Account
na novej stránke skok na nadpis
Create Your DynDNS Account
a postupne vypĺňať formulár v poradí:
používateľské meno, email, email ešte raz, heslo (viac ako 5 znakov),
znovu heslo, ďalšie veci už netreba vypĺňať len zaškrtnúť
I agree to the AUP:
a ešte
I will only create one (1) free account:
po kliknutí na tlačidlo Create Account sa otvorí nová stránka s
vysvetlením, že ti poslali mail a inštrukciami čo ďalej.
V maily je aktivačná adresa, ktorú treba potvrdiť a potom sa na stránke
dyndns.org klasicky prihlásiť s vybranými prihlasovacími údajmi.

Po prihlásení odkaz
My Services
tam potom prejsť na nadpis
Zone Level Services
a odkaz
Add Hostname

ďalej nadpis
Add New Hostname
a do editačného poľa
Hostname:
napíšeš voliteľnú časť adresy a potom v nasledujúcom zoznamovom rámiku
si vyberieš niektorú s free domén.
Ďalej nič nie je pre nás dôležité len odkaz
Use auto detected IP address
a potom tlačidlo
Create Host

Týmto je host vytvorený a aktualizovať nastavenia potom ďalej možno cez
odkaz My Services rovno po prihlásení.

PV