[Fanda] OS x86 project

Martin Sukany sukany na braillnet.cz
Pondělí Srpen 4 20:09:32 CEST 2008

Dobrý večer,
nedávno jsem se na webu dočetl o projektu, který by měl vytvořit port
Systému X pro archytektury x86 a amd_64. Tak jsem zagooglil, něco našel,
vytvořil xtra partition, nabootoval a zkusil nainstalovat - bohužel,
instalace je ryze grafická (jak je u Apple zvykem) a můj LCD monitor nějak
nechce pracovat s defaultní hodnotou 75Hz.
Docela by mě zajímalo zpřístupnění tohoto systému - bohužel, nemám po ruce
licencovanou novou verzi VmWare (6.5 -beta), která je pro virtualizaci
tohoto systému potřebná.
Proto se chci zeptat, jestli někdo netestoval, případně k jakým závěrům
došel?

Děkuji,
M*