[Fanda] Překladač Eureka Basicu

Lukáš Vámoš lvamos na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 13:46:08 CEST 2008

Zdravím,
   celý projekt vítám, přestože už mi Eureka samozřejmě pro práci vůbec
nevyhovuje, nostalgicky na ni vzpomínám. Bylo by zajímavé, kdyby ten
překladač také používal Eurečin hlas, ale chápu, že je to prakticky
technicky nemožné. Jedině že by se prostě nahrály konkrétní hlášky z
konkrétních her.
ale pevně doufám, že budou převedeny ty nejlepší hry, zejména textovky.
Např. bez Šestého dómu smrti, Belegostu, Pomsty šíleného ataristy, Šperku a
dalších skvělých textovek pro mě převádění her z Eureky nemá smysl.
Proto apeluji na jejich tvůrce, aby nám je zpřístupnili.
[...]
Proto apeluji na jejich tvůrce, aby nám je co nejdřív zpřístupnili.

LukášV