[Fanda] (no subject)

Katkazar katkazar na tiscali.cz
Pondělí Srpen 4 13:18:52 CEST 2008

Dobrý den,

potřebovala bych přemístit e-maily ze starého počítače do notebooku, ale
zaskočil mě neočekávaný problém... Na obou počítačích mám Win XP a program
Outlook Expres. Tuším, že bych měla zprávy nejprve exportovat do nějaké
složky a následně v notebooku opět importovat.
Našla jsem si tedy v menu položku export, zprávy... Vyskočilo mi sdělení:

"Tímto exportujete zprávy z aplikace Outlook Express do aplikace Microsoft
Outlook nebo Microsoft Exchange."

Protože nic jiného než storno a OK mi to nenabídlo, potvrdila jsem to a
skončila u chyby:

"Exportování nelze provést.
Během inicializace rozhraní MAPI došlo k chybě."

Poradíte prosím někdo, čím by to mohlo být, co mám udělat pro to, abych
zprávy exportovala?
Předem moc děkuji za radu...
   S pozdravem Katka