[Fanda] MyText

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Srpen 4 11:45:54 CEST 2008

Ahoj,

Martin Balaz  wrote:
> myslím, že je to dobrá myšlenka jen je otázkou kolik se nás do toho
> aktivně zapojí :o)
Práve aby sme sa vyhli takýmto špekuláciám, príp porovnávaniu znalostí,
ochoty, či dostatku voľného času navrhujem nechať tomu voľný priebeh. Ak
niekto bude niečo takéhoto charakteru riešiť, vždy sa môže opýtať.
Konferencií technického rázu, ktoré prepáčia aj debatu o programovaní
príp iných pridružených temách máme okrem tejto niekoľko.
Ako príklad spomeniem moje niekoľko ročné lajícke štúdium rozhrania
sapi4, ktoré vyústilo do programu text2mp3. Párom cenných príspevkov k
tomu prispeli aj členovia tejto konferencie.
Myslím si, že aj Števo a ďalší takýto samoukovia a nadšenci sú na tom
podobne. Ja by som to zovšeobecnil takto: ak viem poradím.

PV