[Fanda] MyText

Lukáš Vámoš lvamos na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 10:32:59 CEST 2008

Ahoj Štefane,

   děkuju za Mytext, opravdu se mi líbí. Sám jsem už chtěl vytvořit něco
podobného, ale jak u mě bývalo nechvalným zvykem, nikdy jsem žádný prográmek
nedotáhl dokonce. Teda až na pár výjimek.

Zajímalo by mě, jestli je nás tady víc programátorů, developerů, kodérů a
tvůrců prográmků?
Neříkáte si, že je těch audio her nějak málo? Cotakhle to změnit?
Můžeme např. založit web o programování pro ZP, kde bychom sdíleli nápady,
zkušenosti, zdroje, tipy a triky atd.. Můžeme se navzájem učit programovat.
Můžeme se spojit a vytvořit pořádnou, nápaditou hru s pěkným ozvučením.

Co na to říkáte?

Těším se na odpovědi.

Lukáš Vámoš