[Fanda] Rychlonabijecka k zaznamniku Olympus DS-50

Jozef Lackovský lackovsky na clnet.cz
Neděle Srpen 3 22:05:43 CEST 2008

Zdravím,
adaptér k diktafonu Olympus lze zakoupit v prodejně slepeckých pomůcek v
Praze nebo Olomouci. Jeho cena je něco přes 300 Kč.
Nabíječka, podle pracovníků firmy Olympus, se k nám nedováží.Tato situace
byla koncem minulého roku. Dodnes se mohlo leccos změnit. Kdo by měl novější
poznatky ať doplní!
Jozef L.

Ahoj fandové. Jestli někdo máte rychlonabíječku baterií k záznamníku Olympus
DS-30 až DS-50, můžete mi popsat jak vypadá? Firma Olympus má totiž v
příslušenství konkrétně k záznamníku Olympus DS-50, který mám, adaptér a
rychlonabíječku a teď moc nevím, co z toho si mám objednat. U toho
nabízeného adaptéru zase nevím, jestli on i přímo dobíjí baterie v
záznamníku nebo je to jen náhrada za baterie, ale zase bych musel zvlášť
objednávat baterie a u té rychlonabíječky už přímo jsou. Teď si ani
nevzpomínám na ceny těchto dvou příslušenství. Zdraví Michal.