[Fanda] WebVisum [bolo Re: Prosba]

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Srpen 2 18:42:49 CEST 2008

Dobrý večer,

Tomas Valusek  wrote:
> já už jsem WebVisum na jednom CAPTCHA nachytal - měl se vložit
> čtyřčíselný kód, ale WebVisum vrátilo písmena -
Pravdepodobne tiež ste o tom písali v ľuďom z webvisum. Majú toho
pomerne dosť, ale snažia sa, tak že snáď sa to podarí do budúcna
vyriešiť - aspoň takúto skúsenosť mám ja.
> jo a taky by mě moc
> zajímalo, jak to udělat, aby se mi na českém Google Readeru neobjevovaly
> anglické popisky WebVisum, ale když už, tak české.
Nie som si istý, ale spôsob väčšej kontróly nad popisovaním prvkov je
tiež naplánovaná do niektorých z nasledujúcich verzií.
> Psal jsem vývojářům, ale bez odpovědi, fórum,
> kde by se o tom dalo diskutovat, nebo maillist, jsem taky nenašel. Tak
> nevím ...
Dá sa diskutovať na mozilla accessibility, či už mailing list, alebo
kanál IRC. Tiež ľudia z webvisum sledujú komentáre k článku od Marco
Zehe -
http://www.marcozehe.de/2008/07/03/review-of-the-webvisum-firefox-extension/
.
Už keď sme začali tak dosť podrobne o WebVisum, možno je vhodné spomenúť
fakt, ktorý zatiaľ tuším nebol nikde zverejnený, že za slovenský preklad
WebVisum rozšírenia pre Firefox vďačíme Petrovi Leckému.

PV