[Fanda] Prosba

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Srpen 2 14:18:34 CEST 2008

Dobrý den,

já už jsem WebVisum na jednom CAPTCHA nachytal - měl se vložit
čtyřčíselný kód, ale WebVisum vrátilo písmena - jo a taky by mě moc
zajímalo, jak to udělat, aby se mi na českém Google Readeru neobjevovaly
anglické popisky WebVisum, ale když už, tak české. Potíž je v tom, že
Google neudává jazykovou verzi v URL, ale v jiném poli hlavičky a s tím
si WebVisum poradit neumí. Psal jsem vývojářům, ale bez odpovědi, fórum,
kde by se o tom dalo diskutovat, nebo maillist, jsem taky nenašel. Tak
nevím ...

TomVal