[Fanda] Odstranovani zalozek v Mozzile

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Sobota Srpen 2 01:04:45 CEST 2008

Dobrý večer,

miroslavazavodna na seznam.cz  wrote:
> mohl by mi někdo, prosím, poradit, jak odstranit záložky,
> které již v záložkách mít nechci, Přez kontext to nejde, tak nevím, kam
> mám jít, abych něco nepokazila.
V mozilla Firefox 3.0 ak stlačíte Ctrl+Shift+b, otvorí sa okno správcu
záložiek. Pôvodne je fokus v stromovom zozname, odkaiľ je možno cez
kontextové menu záložky rôzne triediť. Klávesom tab prejdete postupne do
ďaľšieho stromového zoznamu, kde môžete listovať po rôznych priečinkoch
záložiek. Ešte ďalej po stlačení klávesu tab sa dostanete do zoznamu
záložiek v priečinku, aktuálne vybratom v predchádzajúcom zozname.
Klávesom delete či položkov z kontextovej ponuky môžete záložky mazať,
tiež nájdete aj ostatné možnosti.

PV