[Fanda] Hromadny prevod z kodovani UTF-8 do Win1250.

Antonín Kubáč kubac1311 na volny.cz
Pátek Srpen 1 23:11:48 CEST 2008

Ještě jednou Dobrý večer.

 Program pro konverzi jsem si již stáhl a vyzkoušel. Funguje výborně. Moc
děkuju za pomoc s tímto problémem.

  Přeji Vám hodně štěstí a pohody.
 S pozdravem  Tonda.

----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 01, 2008 7:07 PM
Subject: Re: [Fanda] Hromadny prevod z kodovani UTF-8 do Win1250.

Dobrý deň,
Pred časom sme s Tapinom našli celkom fajn program Uni2Me. Domovská
stránka je http://alf-li.pcdiscuss.com/e_index.html#uni2me .
Priamy odkaz na stiahnutie je:
http://alf-li.pcdiscuss.com/files%5Cuni2me10.zip

Inak nedá mi pokoja, prečo chcete UTF-8 prekódovať na windows 1250. Dnes
už je množstvo editorov, ktoré to dokážu čítať transparentne aj na
starších systémoch. Vo windows 2000 a novších si s UTF-8 poradí aj
wordpad a poznámkový blok. Pre staršie systémy odporúčam napr. AkelPad -
http://akelpad.sourceforge.net alebo ted notepad - http://jsimlo.sk/notepad/
Tiež veľmi dobrý je notepad++ - http://notepad-plus.sourceforge.net ale
tento nemám odskúšaný s win 9x systémami.

PV

database 3317 (20080801) __________

http://www.eset.com