[Fanda] Hromadny prevod z kodovani UTF-8 do Win1250.

Antonín Kubáč kubac1311 na volny.cz
Pátek Srpen 1 22:04:37 CEST 2008

Dobrý večer.

    Díky moc za velmi dobrou odpověď na mou otázku. i za odkazy na weby a ke
stažení programu. Hned si to půjdu stáhnout a pak to vyzkouším.
  Ještě odpovím, na Vaši otázku, proč chci konvertovat texty z kódování
utf-8. Máte pravdu, že dnes již  není problém pro prohlížeče zobrazovat
správně i texty v tomto formátu a i kecafony čtou zobrazené texty v pořádku.
Já si ale často převádím texty za pomocí programu Text2MP3 soft, který je ze
Slovenska(tuším od pana Nedorosta) a který je skvělý a nedocenitelný pro mne
a takto převedené texty pak poslouchám v MP3 přehrávači, když jsem  pryč od
počítače.
   Přestože Text2MP3 je výborný program , mefunguje dobře při převodu textů
v kódování UTF-8 do formátu MP3. Některá písmena s diakritikou jsou zmršená
nebo jsou při převodu vypuštěná. Takto převedený text se pak moc špatně
poslouchá, obzvlášť, když se jedná třeba o  computerový časopis.
  Takže konverzi textů z UTF-8 do CP win 1250 potřebuju z toho důvodu,abych
následně provedl převod do  formátu MP3,

  Děkuju Vám za velkou pomoc.

  Zdarec  Tonda.