[Fanda] Hromadny prevod z kodovani UTF-8 do Win1250.

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Srpen 1 19:07:44 CEST 2008

Dobrý deň,
Pred časom sme s Tapinom našli celkom fajn program Uni2Me. Domovská
stránka je http://alf-li.pcdiscuss.com/e_index.html#uni2me .
Priamy odkaz na stiahnutie je:
http://alf-li.pcdiscuss.com/files%5Cuni2me10.zip

Inak nedá mi pokoja, prečo chcete UTF-8 prekódovať na windows 1250. Dnes
už je množstvo editorov, ktoré to dokážu čítať transparentne aj na
starších systémoch. Vo windows 2000 a novších si s UTF-8 poradí aj
wordpad a poznámkový blok. Pre staršie systémy odporúčam napr. AkelPad -
http://akelpad.sourceforge.net alebo ted notepad - http://jsimlo.sk/notepad/
Tiež veľmi dobrý je notepad++ - http://notepad-plus.sourceforge.net ale
tento nemám odskúšaný s win 9x systémami.

PV