[Fanda] Hromadny prevod z kodovani UTF-8 do Win1250.

Antonín Kubáč kubac1311 na volny.cz
Pátek Srpen 1 17:26:17 CEST 2008

Zdravím všechny  v této konferenci.

   Již delší dobu hledám nějaký , nejlépe volně šiřitelný program, který by
uměl konvertovat hromadně textové soubory z kódování UTF-8 do CP win 1250
   Jak asi víte, formát UTF-8 je na internetu dost rozšířen a v tomto
kódování jsou texty ukládané v Trafice na brailcomu.
   Já jsem si našel pro  převod jednotlivých souborů  mezi těmito kódováními
program CharCo 0,7, který je volně šiřitelný a pracuje výborně a i dobře
mluví s kecafonem. Bohužel umí převádět pouze vždy jeden soubor. Pro převod
celého časopisu by to bylo hrozně pracné.

 Chtěl jsem se Vás ostatních zeptat, jestli někdo nevíte o nějakém takovém,
šikovném prográmku, který by zvládal   konverzi kódování z UTF-8 do win 1250
hromadně.

  Děkuji všem za případné tipy.

 Ahoj Tonda.