CAPTCHA (puvodne Re: Hlasujte pls do pulnoci)

Tomáš Vagner vagtom na seznam.cz
Sobota Květen 27 13:59:24 CEST 2006

Diky moc vyzkousim.
----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 27, 2006 12:59 PM
Subject: Re: CAPTCHA (puvodne Re: Hlasujte pls do pulnoci)

Zdravim, treba se da zvukovy kod vyzkouset na strankach Microsoftu, kdyz
chces pristoupit do MSN, nebo si objednat mailovy odber cehokoliv, ci si
zridit schranku na hotmail.com
Ale pozor! kdyz se chces prihlasit z anglickych stranek, kod je cten v
anglictine, na ceskycz samozrejme v cestine.
Posledni dobou tyto kody prosli vyvojem k lepsimu. Nyni se jedna uz jen o
cisla, drive tam byly i pismena a nekdy s nimi byl fakt problem.
Bohuzel mam take pocit, ze se tento zpusob ochrany objevuje na cim dal
vetsim poctu stranek. Treba do diskusii, resp. weboveho rozhrani
www.praha6.cz se da nove prispivat take jen na zaklade zadani kodu z
obrazku, pritom se stranky snazi byt blind friendly, takze nevim.:-o
s pozdravem Cs.