Postovni automat na Fandovi

Tomas P. pavlan na braillnet.cz
Pátek Květen 26 20:35:26 CEST 2006

Ano, nefungovalo to kvůli HTML formátu.
    Díky, přeju fajn večer, - T.P.
----- Original Message -----
From: "Karel Brinda" <konference na brinda.info>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 26, 2006 8:16 PM
Subject: Re: Postovni automat na Fandovi

Dobrý večer,

vyzkoušel jsem to a mně to normálně bezproblémově funguje. Zkuste to
ještě jednou podle následujícího postupu (obecně platný postup):

1. vytvořit novou zprávu:
předmět prázdný
komu: maiser na tereza.fjfi.cvut.cz
tělo: enumerate fanda

2. odeslat - POZOR, ZPRÁVA NESMÍ BÝT ODESLÁNA V HTML FORMÁTU (je potřeba
POUZE plain text) - velmi častá chyba při používání Mercuryho

V případě, že Vám ani daný postup nebude fungovat, mi soukromě
přepošlete odpověď ze serveru a já se mrknu, kde může být zakopaný pes.

S pozdravem

Karel Břinda
moderátor konference